۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۴۲۳۸۲۱
آیت الله نابلسی:

 آل سعود درصدد حاکمیت خفقان بر عربستان است

عالم لبنانی با محکوم کردن اقدامات سرکوب گرانه رژیم سعودی، تاکید کرد که آیت الله نمر تنها به دنبال اجرای عدالت و برپایی امنیت در تمام نقاط عربستان بود.
آیت الله عفیف نابلسی امام جمعه صیدای لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته به اعدام روحانی شیخ نمر اشاره کرد و گفت: بیش از 100 روز است که از اعدام شیخ نمر می گذرد و این اقدام نشانگر سیاست های سرکوب گرانه رژیم سعودی است.

 

وی افزود: آل سعود تلاش می کند فضای ترس و خفقان را در عربستان حاکم کند تا مردم این کشور جرأت نکنند از تغییر و اصلاح سخنی به میان آورند و یا نسبت به شرایط موجود انتقاد کنند.

 

عالم لبنانی تاکید کرد: آیت الله نمر تلاش می کرد علیه ظلم حاکم در عربستان اعتراض کند و کسانی که امنیت منطقه را به خطر انداخته و زندان ها را مملو از زندانیان سیاسی کرده اند، رسوا کند. شیخ نمر با این آرمانی که در ذهن داشت هیچ گاه از اعتراضات مسالمت آمیز خود فرو گذار نکرد تا پای جان در این مسیر مقاومت کرد.

 

امام جمعه صیدای لبنان تصریح کرد: احساس محرومیت و مورد ظلم قرار گرفتن، هر انسان آزاده ای را به سمت تحرک و تلاش برای احقاق حق سوق می دهد اما رژیم سعودی به احساسات انسانی و خواسته های مردم خود هیچ توجه نمی کند و با سرکوب مردم درصدد است تا آرامش پادشاه و امرای ظالم را حفظ کند.

 

آیت الله نابلسی در پایان اظهار داشت: آیت الله نمر مسیر اصلاح و حق خواهی را برای مردم عربستان روشن کرد و تمام اندیشه او ایجاد صلح و امنیت و برپایی عدالت در تمام نقاط این کشور بود./1321/ب902/د

ارسال نظرات